اخبار استان ها

انهدام ۱۰ باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در راستای مقابله جدی با باندها و شبکه های قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه تحرکات قاچاقچیان موفق شدند در بازه زمانی آذرماه موفق شدند ۱۰ باند قاچاق محموله های مواد افیونی را شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: از این باندها مقدار سه تُن و ۴۲۰ کیلو مواد افیونی شامل ۲تُن و ۷۳۷ تریاک، ۴۳۰کیلو حشیش، ۷۳ کیلو هروئین، ۷۵ کیلو مرفین، و ۱۰۵ کیلو شیشه کشف شد که این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۸ درصدی مواجه بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴۳ قاچاقچی، کشف سه قبضه اسلحه جنگی و توقیف ۶۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین، دو دستگاه موتورسیکلت در این مدت خبر داد و گفت: همچنین در این بازه زمانی ۱۸۳ طرح پاکسازی نیز در نقاط آلوده استان اجرا شد که دستگیری ۵۵۲ نفر خرده فروش مواد افیونی و جمع آوری ۵۲۰ معتاد متجاهر از جمله دستاوردهای این طرح ها بودند.

سردار میرحیدری از فعال شدن گشت های آشکار مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف شهرها و حاشیه شهرها خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست دارم که همکاری لازم را با این گشت ها داشته باشند و اطلاعات لازم از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را در اختیار این گشت ها قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به فعال شدن مدیریت آموزش و حوزه اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر با توجه به خلاء هایی که احساس شده امیدواریم، فعال تر از گذشته در مناطق مختلف در سطح محلات کارشناسان این پلیس حضور پیدا کرده و در راستای آگاهی بخشی خانواده ها اقدام خواهند کرد تا آنها بتوانند خودشان فرزندانشان از منجلاب اعتیاد نجات دهند.

بازگشایی مجدد نمایشگاه تخصصی و دائمی آشنایی با آسیب های مواد مخدر پلیس اصفهان

میرحیدری به بازگشایی مجدد نمایشگاه تخصصی و دائمی آشنایی با آسیب های مواد مخدر پلیس استان خبر داد و گفت: باتوجه به شیوع کرونا این نمایشگاه تعطیل شده بود که با بهبود شرایط مجدداً بازگشایی شده و مدیران مدارس، دانشگاه ها، اصناف، کارخانجات، شرکت ها و سازمان ها می توانند به منظور بازدید گروهی از این نمایشگاه با شماره ۲۱۸۲۵۴۴۹پلیس مبارزه با مواد مخدر هماهنگ کنند.

وی ادامه داد: با افراد سودجو و فرصت طلبی که این مسیر را برای درآمدزایی خود انتخاب کرده و در زمین دشمن بازی می کنند هشدار می دهیم که هرچه زودتر این کار خود بازگردند چرا که دیر یا زود پلیس به سراغ آنها می آید و آن روز دیگر پیشیمانی برای آنها سودی نخواهد داشت و قطعاً با برخوردهای سخت دستگاه قضائی روبرو خواهند شد و تاوان ظلمی که در حق جوانان این مرز و بوم روا داشتند را می بینند.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا