اخبار استان ها

اهدای ۱۱ هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان مددجوی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، در آستانه بازگشایی مدارس ۱۱ هزار بسته تحصیلی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران توزیع شد و همچنین به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام ۱۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال به همت خیران تهیه و به نوعروسان نیازمند در استان اهدا شد.

حجت الاسلام احمدی مطهری اصل نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: همه باید در راه خدا به نیازمندان انفاق کنند تا در قیامت چیزی برای عرضه در ترازوی حساب خود داشته باشند و در این دنیا هم دعای محرومان در تمامی زمینه‌ها شامل حال خیران می‌شود.

وی افزود: خیران باید افتخار کنند و خدا را شاکر باشند که صفت احسان و خدمت به دیگران را به آنها عنایت کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز اولویت اول کشور اقتصاد است و باید به حال محرومان رسیدگی شود گفت: تمام معنویت و نزدیکی به خداوند چیزی جز خدمت به دیگران نیست.

تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه استان و تبریز عزیزمان مرکز خیران است و ظرفیتی عظیم برای کمک به نیازمندان دارد گفت: ایثار و جهاد برای نیازمندان از اولویت‌های همه ما است و این کار خیر و ارزشمند از یادگارها و برکات امام راحل و انقلاب اسلامی است.

غلامعلی ملامهدی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی هم اعلام کرد: ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و ۴۰۰ نخبه در رشته‌های مختلف در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش سرمایه گستران، کمیته امداد آذربایجان شرقی به ۱۵۱ هزار مددجو در قالب ۸۰ هزار و ۱۵۰ خانوار خدمات ارائه می‌دهد و ۲۱ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی استان نیز زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا