اخبار استان ها

ایجاد کارتابل شهروندی سامانه جامع آتش‌نشانی در مشهد

محمدرضا سمیعی در گفتگویی اظهار کرد: در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان و همچنین سرعت در پاسخگویی و صرفه‌جویی در زمان شهروندان پس از انجام بررسی‌های لازم، کارتابل شهروندی در سامانه جامع آتش‌نشانی، پیاده‌سازی، استقرار و به بهره‌برداری کامل رسیده است.

وی افزود: دسترسی به این کارتابل شهروندی با تمام دستگاه‌های هوشمند همراه و نسخه اینترنتی فراهم شده است، همچنین در این کارتابل امکان مشاهده وضعیت تمام پرونده‌های ارسالی شهروندان به سامانه جامع آتش‌نشانی (پروانه، پایانکار، پیشگیری) وجود دارد، از دیگر قابلیت‌های این کارتابل برای شهروندان می‌توان به مشاهده نواقص اعلامی اشاره کرد که پس از رفع نقص بدون نیاز به حضور شهروند امکان اعلام و بازدید مجدد فراهم شده است، همچنین امکان ارسال مدارک و پرداخت فیش از طریق درگاه پرداخت بانک شهر به صورت برخط توسط شهروند نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به تأثیر در افزایش سرعت پاسخگویی پرونده‌های ارسالی در آتش‌نشانی در صدور مجوزهای شهرسازی به عنوان قابلیت دیگر راه‌اندازی این کارتابل گفت: نشانی سامانه پیگیری وضعیت پرونده‌ها، از طریق پورتالsm.mashhad.ir قسمت پیگیری درخواست، قابل دسترسی است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا