شهر و جامعهعناوین اخبار

با کمک خیرین ۲۰۰ تخنه فرش برای امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل خریداری شد

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجتت الاسلام و المسلمین ولی اله روان اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن فسل بهار و سال طرح مودت در جوار این امامزاده اجرا گردید و این امر باعث گردید تا ۲۰۰ تخنه فرش توسط خیرین به امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل اعطاء شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با کمک خیرین و در راستای اجرای طرح موت برای بقعه متبرکه امامزاده محمد هلال بن علی علیه السلام ۲۰۰ تخته فرش ۶ متری برای مفروش کردن صحن مطهر به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع برای حرم مطهر خریداری شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در ادامه افزود: این تعداد فرش خریداری شده به ارزش بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال می باشد که جهت برپایی نماز های جماعت، اعیاد و مناسبت ها در صحن مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) تهیه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی اله روان در ادامه گفت:  تا به حال تعداد ۱۶۰ تخته فرش به این حرم مطهر انتقال داده شده است و تعداد ۴۰ تخته فرش نیز به زودی به این امامزاده واجب التعظیم منتقل می شود.

وی در پایان ادامه داد: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا