اخبار استان ها

بخشی از مطالبات کارگران شهرداری یاسوج پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، کارگران شهرداری یاسوج روز گذشته با حضور مقابل درِ استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود تجمع کردند.

یکی از کارگران حاضر در این تجمع گفت: بیش از هفت ماه است که شهرداری حقوقی به حساب ما واریز نکرده‌است و در هر بار مراجعه با وعده امروز و فردا، ما را بازی می‌دهند.

وی افزود: مانده‌ایم خود مسئولان می‌توانند هفت ماه بدون حقوق کار کنند و نه مثل ما حتی پشت میز بنشینند؟.

یکی دیگر از کارگران گفت: پرداخت نکردن حقوق به ما یعنی شرمندگی جلوی زن و فرزند، در آغاز سال تحصیلی به دلیل پرداخت نشدن حقوق نتوانستیم برای بچه‌های خود لوازم‌التحریر و لباس بخریم و باور کنید جلوی فرزندانم با سری افکنده اشک ریختم.

وی افزود: تا مرداد ۱۴۰۳ بیمه پرداخت شده است، مابقی ماه‌ها بیمه پرداخت نشده‌است.

بخشی از مطالبات کارگران شهرداری یاسوج پرداخت می‌شود

جبار روشن، رئیس سازمان همیاری شهرداری یاسوج در گفتگویی اظهار کرد: کارکنان این سازمان حقوق معوقه‌ای دارند و از طرفی مشکلاتی در حساب‌ها وجود داشت که ایرادات در حال برطرف‌شدن است.

وی با بیان اینکه اکثر نیروها هفت ماه حقوق مطالبه دارند و حقوق برخی از آنها پرداخت شده‌است، گفت: جلساتی مختلفی در خصوص معوقات حقوقی برگزار شده و در این جلسات تصمیم‌های خوبی برای پرداخت معوقات دنبال شده است.

روشن تصریح کرد: بدون شک این مطالبات با مساعدت و همراهی مسئولان استانی به نتایج خوبی خواهد رسید و در هفته‌های آینده بخشی از این مطالبات برای پرداخت پیگیری می‌شود و همچنین پیگیری‌ها برای پرداخت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا