اخبار استان ها

برپایی نمایشگاه عکس در کاشان با محوریت مظلومیت مردم فلسطین

محمدعلی فرجی در گفتگویی در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین دعاها در شب‌های احیا، دعا برای مردم مظلوم غزه و فلسطین است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همزمان با این لیالی اثربخش اقدام به اکران تصاویری با محوریت نمایش مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی کرده است.

وی افزود: مراسم احیای شب‌های قدر تحت عنوان «تا زنده‌ایم، رزمنده‌ایم» همزمان با لیالی پر فیض قدر و ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، جمعی از مسئولان و شهروندان برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار دارالمومنین کاشان با سر گذاشتن قرآن و اعلام انزجار از اقدامات اخیر رژیم منحوس اسرائیل، یاد و نام شهدای مظلوم غزه را گرامی داشتند.

فرجی اضافه کرد: این نمایشگاه عکس شامل تصاویری از خانه عکاسان ایران حوزه هنری و زبان گویای مظلومیت مردم غزه، فجایع غزه، قتل و عام مردم بی‌دفاع اعم از کودک، زن و اقشار مختلف در جهان بصری امروز بوده و به منظور ابراز همدردی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای غزه و مقاومت به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: مراسم معنوی شب احیا همراه با یادبود شهدای عملیات رمضان و شهدای مظلوم غزه از سوی هیئت رزمندگان اسلام با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان انجام شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا