اخبار استان ها

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با اخد رأی در ۲۸۰ نقطه شهرستان نایین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، محمد کریمی عصر امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در جلسه کارگروه اجرای انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان نائین اظهار کرد: با توجه به اقدامات و تمهیدات انجام شده، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در شهرستان نائین وجود دارد.

وی افزود: در مجموع در ۲۸۰ نقطه شهرستان نائین شامل ۳۴ شعبه، اخذ رأی صورت می‌گیرد که از این تعداد ۱۶ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار هستند.

فرماندار ویژه و رئیس هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه شهرستان نائین گفت: آخرین جلسه توجیهی – آموزشی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی شامل عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در شعب اخذ رأی روز گذشته برگزار و آخرین هماهنگی‌ها به عمل آمد.

کریمی خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر ۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

وی از عموم مردم شهید پرور شهرستان نائین درخواست کرد که با حضور گسترده و مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تحقق جمهوریت و مردم سالاری و عزت و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان رقم بزنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا