شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری صد و سی و پنجمین حلقه طنز نصف جهان/آغاز کلاس های آموزش طنزنویسی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، حلقه طنز نصف جهان عنوان نشست های ماهانه  طنزپردازان اصفهان است که چهارشنبه اول هر ماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.

در این نشست ها اعضا دفتر طنز به ارائه تازه ترین آثار خود می پردازند که شامل شعر طنز، نثر طنز و استندآپ کمدی می شود که تنوع جذابی به این برنامه بخشیده است.

کارشناس و مجری برنامه استاد محمود سلطانی استعلاوه بر اعضاء دفتر طنز،  ورود به این برنامه برای عموم آزاد است.

***آغاز کلاس های آموزش طنزنویسی

محمد پوررشیدی مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری و آغاز کلاس های آموزش طنزنویسی در مرکز آموزش حوزه هنری استان اصفهان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، وی گفت: این کلاس ها که زیرنظر دفتر طنز اصفهان برگزار می شود برای دوره تابستان خود ثبت نام می نماید و علاقه مندان برای حضور در این دوره ها می توانند به مجتمع فرهنگی هنری سوره واقع در خیابان آمادگاه مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۳۲۲۰۳۲۶۵ تماس حاصل فرمایند.

پوررشیدی خاطرنشان کرد: اولین دروه تخصصی طنز نویسی دفتر طنز حوزه هنری با هدف پرورش طنزنویسان و ارتقاء سطح آثار در مجتمع فرهنگی هنری سوره برگزار می گردد. این دوره در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و هر دوره در ده جلسه برگزار می شود.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: در این دوره سرفصل هایی مانند آشنایی با انواع طنز- سوژه یابی طنز – تکنیک های اصلی طنز نویسی- قالب های رایج طنز نویسی- طنزنویسی مطبوعاتی و غیر مطبوعاتی مطرح می شود و به علاقه مندان چگونگی نوشتن طنز آموزش داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا