اخبار استان ها

برگزاری مسابقات ملی فوتبال در مشهد باعث تقویت نشاط و ارتقای سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان‌رضوی، مهدی ناصحی ظهر امروز _دوشنبه دوم مهر_ در آغاز یکصدوبیست‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تسلیت حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس اظهار کرد: این حادثه، ضایعه بسیار دردناکی و متاثرکننده‌ای برای همه ملت ایران بود که تعدادی از کارگران معدن، مظلومانه جان خود را از دست دادند.

وی ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان گفت: امیدواریم با تدابیر مسئولان، دیگر شاهد تکرار چنین حوادث ناراحت‌کننده‌ای نباشیم، مردم ایران، مردم عاطفی هستند و مسئولان باید دقت‌های لازم را در این خصوص به خرج دهند.

رئیس شورای شهر مشهد در ادامه با اشاره به یکم مهر و آغاز سال تحصیلی گفت: این مناسبت، هم‌زمان شده بود با ولادت نبی رحمت و اخلاق و همچنین امام علم و دانش، همان‌گونه که در بهار قرآن شاهد توجه جامعه به این کتاب آسمانی هستیم، در بهار دانش هم باید توجه به علم و دانش داشته باشیم.

ناصحی تصریح کرد: دانش، زمانی به کار بشریت می‌آید که توأم با اخلاق باشد، در سال‌جاری توجه به پرورش در کنار آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و شاخص‌های اخلاقی جامعه ارتقا پیدا کند تا منجر به رشد و توسعه علمی شود.

وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس به پیشکسوتان و پیش‌آهنگان عرصه دفاع از تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک افزود: این هفته، یادآور حماسه‌هایی است که آرامش و امنیت و توسعه و پیشرفت امروز را مرهون آن هستیم.

رئیس شورای شهر مشهد در ادامه با اشاره به رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در مقابله با مردم مظلوم منطقه گفت: استفاده از روش‌های مبتنی بر جنگ‌های سایبری به صورت کور و جمعی، نماد و مصداق تروریسم دولتی در بالاترین سطح خودش است.

ناصحی اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که حتی به دستگاه‌های ارتباط‌جمعی بین مردم هم رحم نمی‌شود و از آن‌ها به‌عنوان ابزاری برای آسیب‌زدن به افراد بی‌گناه و شهروندان استفاده می‌کنند، این نگاه، مایه نگرانی برای هویت انسانی در آینده عمر زمین است.

وی افزود: افرادی که مدعی دموکراسی و آزادی‌خواهی در غرب هستند، سکوت کرده‌اند و این سکوت نشان از نداشتن باورمندی آن‌ها به ارزش‌های انسانی است.

ناصحی گفت: رژیم صهیونیستی و این کشورها نشان دادند که به هیچ اصلی پایبند نیستند و با توجه به حملات سایبری، باید ملاحظاتی در این عرصه نیز وجود داشته باشد.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از توجه مدیران عالی استان بر ضرورت برگزاری بازی‌های ملی در مشهد گفت: خرسندیم که زمینه برپایی مسابقات فوتبال ملی در شهرمان فراهم شده است و این اتفاق را فرصت مؤثر برای تقویت نشاط و ارتقای سلامت جامعه می‌دانیم.

رئیس شورای شهر مشهد در پایان گفت: این رویداد ورزشی، نقطه امیدی است که جایگاه ورزش شهر مشهد را به جایگاه شایسته خود برگردانیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا