اخبار استان ها

برگزاری کارگاه آموزشی «توانا شو» در اصفهان/ آموزش بکارگیری رویکرد نوین «منتورینگ»

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان کارگاه آموزشی پرورش مهارت ها و توسعه فردی فعالان فرهنگی و اجتماعی  ویژه مدیران کانون های فرهنگی، مسئولان هیات های مذهبی و فرماندهان پایگاههای بسیج را با تدریس سید مجید طباطبایی برگزار می کند. 

در این ارتباط معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی اظهار کرد: اهداف  این دوره آموزشی؛ رویکرد نوین به مدیریت و سازماندهی مساجد، هیئات و پایگاه های بسیج، آشنایی و عملیاتی سازی موضوع کوچینگ ( مربی گری)، هدفگذاری و شاخص دهی مدیریت موثر، بکارگیری رویکرد نوین منتورینگ و تربیت نیروهای نسل نو توسط مسئولان کانون های مساجد، هیئات مذهبی ، پایگاه های بسیج می باشد.
 
روح الله فرشاد فر در گفت و گو با خبرآنلاین در این ارتباط اظهار کرد: این کارگاه دو روزه ۶ و ۷ آبان ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می شود، مهلت ثبت نام کارگاه تا سوم آبان اعلام شده بود  که با استقبال خوبی مواجه شد.

شایان ذکر است اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی در سال جاری بیش از ۱۰ دوره آموزشی تخصصی ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی شهراصفهان برگزار نموده است.
 
سید مجید طباطبایی دکترای مدیریت صنعتی سابقه مشاوره  تدریس و مربی گری منتورینگ ، ارزیابی عملکرد، بهبود سازمانی ارتباط موثر و … را با بهرگیری از متدهای نوین آموزشی ، تحلیل فیلم ، انجام بازی و کار گروهی را در کارنامه خود دارد .

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا