اخبار استان ها

برگزاری ۷۷ جشن و ۱۲۰ موکب در نقاط مختلف شیراز به مناسبت دهه ولایت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج زاده با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: به مناسبت این ایام ۷۷ جشن و ۱۲۰ موکب با محوریت، پشتیبانی و حمایت شهرداری شیراز و مشارکت تشکل‌های مذهبی همچون مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیأت مذهبی، کانون‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشن‌ها با هدف ترویج فرهنگ علوی در محلات مختلف شهر شیراز با محوریت سارمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز و در قالب طرح مسجد و محله محوری برگزار می‌شود.

قائم مقام شهردار شیراز از نقش‌آفرینی شهرداری شیراز در برگزاری جشن‌های برگزار شده و پیش رو به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در شیراز خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این جشن‌ها در راستای بزرگداشت و زنده نگه‌داشتن عید غدیر خم، آشنایی نسل جوان و نوجوان با این واقعه بزرگ و مهم و لزوم ولایت مداری است.

فرج‌زاده همچنین در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت از برگزاری نهمین محفل انس با قرآن کریم به نام «بشری» با حضور قاریان ملی و بین‌المللی و جشن‌های متنوع در فرهنگسراهای سطح شهر خبر داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا