اخبار استان ها

بهبود زیرساخت‌های آسفالت‌ در محلات منطقه ۶ تبریز

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، رضا جان‌فشان نوبری ظهر امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی و فرعی منطقه، طبق برنامه ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی به صورت مستمر در سطح منطقه ۶ تبریز تداوم دارد.

وی افزود: عملیات آسفالت ریزی شریان‌های اصلی و فرعی، بعد از اجرای عملیات تخریب آسفالت فرسوده و زیرسازی در سطح منطقه صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه ۶ تبریز تصریح کرد: در این راستا بیش از ۱۵۰ تن آسفالت در کوی صالح پور شنب‌غازان توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه توزیع شده است.

جان‌فشان نوبری اضافه کرد: همزمان با اجرای این عملیات، آسفالت‌ریزی اساسی در مسیرهای شهرک شهید دکتر بهشتی، کوی پدرام مایان و کوی تلاش ۳ قراملک توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجرا است.

وی با اشاره به استمرار اجرای عملیات اصلاح و ترمیم کانال سنگی ورودی الوار علیا به طرف پل مایان، گفت: این عملیات با هدف هدایت آب‌های سطحی، حفاظت از محیط زیست و پیشگیری خطرات احتمالی ناشی از نشت پساب کارخانجات توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.

شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: با اینکه تاکنون شاهد پیشرفت ۴۰ درصدی این عملیات هستیم، دال بتن‌گذاری و باکس بتن‌گذاری در راستای هدایت آب‌های سطحی صورت گرفته است.

جان فشان نوبری با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در غرب و شمال‌غرب تبریز عنوان کرد: با توجه به شرایط توپوگرافی شهر، سرریز شدن آب‌های سطحی شهر به سمت غرب تبریز و جلوگیری از تجمع آب‌ها و سیلاب معابر، اهمیت این پروژه را دوچندان می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا