اخبار استان ها

بهره‌برداری از ۳ پروژه عمرانی در جنوب غرب تبریز

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز صبح امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در جریان بهره‌برداری از سه پروژه شهری در جنوب غرب تبریز با ۴۴۰ میلیارد ریال هزینه که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه‌ها هدیه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز به شهروندان منطقه کم‌برخوردار جنوب غرب شهر است.

وی افزود: افزایش سرانه‌های شهری به ویژه توسعه اماکن ورزشی و فضای سبز از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است.

شهردار تبریز با بیان اینکه از سال گذشته عملیات عمرانی احداث ۲۵ سالن ورزشی چند منظوره با محوریت مناطق کم‌برخوردار بی‌وقفه تداوم دارد، خاطرنشان کرد: عملیاتی عمرانی ۵۵ پروژه ورزشی از سال گذشته آغاز شده است و بعضی از این پروژه‌های ورزشی به بهره‌برداری رسیده و دیگر پروژه‌ها نیز در حال احداث است.

هوشیار اضافه کرد: ۲۵ پروژه از ۵۵ پروژه ورزشی جدید شهر تبریز مربوط به سالن‌های چند منظوره ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه سه‌شنبه‌های هر هفته یک سالن چند منظوره ورزشی با هدف نشاط افزایی و ارتقای سرانه‌های ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: سه‌شنبه هفته آینده سالن ورزشی چند منظوره شمس به بهره‌برداری رسید که در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار تبریز تصریح کرد: سالن چندمنظوره فضیلت در مساحت ۱۵۰۰ مترمربع، ۳۰ میلیارد تومان هزینه و سالن ورزشی کوهستان اندیشه با مساحت ۲۲۰ مترمربع و صرف هزینه چهار میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسیده و در خدمت شهروندان منطقه ۷ قرار گرفته است.

هوشیار در جریان بهره‌برداری از پارک شهید خلیل فاتح ابوذر با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز و احداث پارک در مناطق کم‌برخوردار، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در بافت پرتراکم شهری و با هزینه ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا