به گزارش سرمایه گستران ، سید حمیدرضا ابطحی گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان به منظور پاسخگویی به نیازهای موجود در حوزه مدیریت اطلاعات منابع انسانی، احکام و حقوق و دستمزد، بیمه و… اقدام به طراحی تولید سامانه جامع منابع انسانی(HR) به صورت داخلی و مبتنی بر شبکه(وب و شبکه داخلی) نموده که این سامانه به طور مداوم بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی حوزه های بهره بردار، به روز رسانی می گردد.
وی هدف اصلی تولید این سامانه را پیادهسازی و یکپارچهسازی سرویسهای منابع انسانی شامل: تهیه انواع فرم ها و گزارشها و تسهیل مدیریت یکپارچه اطلاعات و فرایندهای این حوزه عنوان کرد و گفت: این سامانه شامل زیر سامانه های مدیریت اطلاعات پایه، مدیریت اطلاعات فردی، مدیریت اطلاعات پرسنلی، تشکیلات و ساختار سازمانی، مدیریت احکام پرسنلی، حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی، مدیریت کاربران و… است.
ابطحی درخصوص مدیریت اطلاعات پایه توضیح داد: در این بخش امکان حذف و اضافه و ویرایش اطلاعات پایه وجود دارد که در هر قسمت فرمی متناسب با آن طراحی و امکان به روز رسانی و اصلاح اطلاعات فراهم شده است.
وی با اشاره به مدیریت اطلاعات فردی این سامانه یادآور شد: محور سیستم های مرتبط با منابع انسانی فرد است که در این بخش اطلاعات افراد مرتبط با سیستم گردآوری شده و امکان اصلاح، حذف و به روز رسانی اطلاعات مرتبط با هر فرد وجود دارد.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان همچنین مدیریت اطلاعات کارکنان را از دیگر امکانات این سامانه برشمرد و گفت: یکی دیگر از عناصر موثر در سامانه های منابع انسانی، مدیریت اطلاعات کارکنان شاغل در شهرداری است که در این زیرسامانه، اطلاعات مرتبط با کارکنان از جمله: اطلاعات فردی، ابلاغ ها، احکام، مزایای رفاهی، فیش های حقوقی و معوقه، درخواست های رفاهی، مرخصی و ماموریت، تشویق تحصیلی، کلیه سوابق و… وجود دارد.