اخبار استان ها

به‌کارگیری تمام تمهیدات لازم پلیس مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر امروز_پنجشنبه چهاردهم تیر _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات، اقدامات لازم برای تأمین نظم و امنیت دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در پانزدهم تیر ماه را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: این ستاد از آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت سه هزار و ۲۲۸ صندوق اخذ رأی در سطح استان برخوردار است.

وی افزود: از مجموعه صندوق‌های اخذ رأی ۶۰ درصد توسط مأموران انتظامی و ۴۰ درصد توسط برادران سپاه کربلای استان محافظت می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران از حفاظت و حراست از محل‌های تجمیع صندوق‌های اخذ رأی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سطح استان حین و بعد از برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: برای تأمین امنیت اماکن تجمع افراد در جهت حضور حداکثری و افزایش مشارکت انتخاباتی حین برگزاری انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شد.

مفخمی شهرستانی عنوان کرد: با عنایت به تعطیلات آخرهفته و حضور مسافران و گردشگران در محورهای مواصلاتی، تفرجگاه‌ها و سواحل دریا، پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در این مناطق نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، تأمین نظم و امنیت پس از برگزاری انتخابات بیان و مطرح کرد: پلیس با تدابیر و تمهیدات ویژه برای مدیریت هیجانات انتخاباتی نسبت به کنترل معابر عمومی و امنیت ترافیکی اقدامات لازم را در دستور کار خود دارد.

فرمانده انتظامی مازندران از وفاق و هم‌دلی همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: بحمدالله اشراف کامل نسبت به همه موضوعات امنیتی، انتظامی و ترافیکی در سطح استان وجود دارد و این انتخابات به یاری خداوند و همکاری خوب مردم ولایت‌مدار استان با فرزندان خود در مجموعه انتظامی در امنیت کامل برگزار می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا