اخبار استان ها

به برکت خون شهدا در عظمت و اتحاد هستیم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان امروز _ پنجشنبه سوم خرداد _ در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت که در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید برای آبادانی کشور گام‌های بزرگی برداشت و برای دفاع از ارزش‌های نظام تلاش بی‌وقفه‌ای داشت.

وی افزود: رئیس جمهور شهید با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر برای رضای خداوند خدمت کرد و به یمن وجود مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدای خدمت و برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر، همچنان راه و مسلک این کشور با اقتدار رو به جلو ادامه خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه عنوان کرد: به برکت خون شهدا در عظمت و اتحاد هستیم و در عرصه دیپلماسی نیز راهی را در پیش گرفته‌ایم که موجب شده در بین کشورهای دیگر در اوج باشیم.

وی یادآور شد: اخیراً ایران به یک کشور اتمی تا دندان مسلح و داعیه قدرت اول نظامی منطقه حمله کرد و این چیزی جز به برکت خون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی نیست.

جلیلیان در پایان با اشاره به انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری، اظهار کرد: در انتخابات سعی کنیم کسی را انتخاب کنیم که انقلابی و به فکر خدمت به مردم باشد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا