اخبار استان ها

به دنبال مدیران میدانی هستیم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محسن تویسرکانی در جلسه شورای مدیران شهرداری با بیان اینکه امور شهری را باید با اقدام جهادی و به‌طور کامل انجام دهیم و نباید به وقت اداری و بروکراسی محدود باشیم، اظهار کرد: مدیران باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که بتوانیم تحول را در شهر و شهرداری ایجاد کنیم.

وی با تشکر از تمامی مدیران شهرداری که در این مدت به‌طور کامل پای کار بودند، افزود: خوشبختانه بازخورد خوبی از شهروندان و مدیریت استان و شهر کرمان از اقدامات انجام‌شده در سطح شهر دریافت کردیم؛ به‌دنبال مدیران میدانی هستیم که در سطح شهر و پای کار باشند و با نوآوری برای زیرمجموعه خود، کار تعریف کنند و برای مشکلات هرچند کوچک راه‌حل بیندیشند.

شهردار کرمان با بیان اینکه مدیران شهرداری نشان دادند که می‌شود کارهای بزرگ انجام داد، افزود: در علم مدیریت بر ایجاد تغییرات تأکید می‌شود که پویایی مجموعه را به‌دنبال دارد؛ باید از همه ظرفیت‌ها استفاده و فرآیندها را کوتاه کنیم. ما در کنار هم این سیستم را جلو می‌بریم.

وی در ادامه تصریح کرد: یداله سپهری از قضات باسابقه استان، به‌عنوان مشاور شهردار در امور حقوقی منصوب می‌شوند و از وی تشکر می‌کنم که پذیرفتند در کنار ما باشند. امیدوارم با حضورشان بتوانیم در احقاق حقوق شهر و شهرداری کرمان گام‌های محکمی برداریم.

تویسرکانی افزود: سیدمرتضی حسینی در شهرداری منطقه سه تحولات خوبی ایجاد کردند که از وی تشکر می‌کنم و از این پس در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در خدمتشان خواهیم بود. ضمن اینکه از زحمات و خدمات آقایان شیخ‌شعاعی و ایلاقی هم تشکر می‌کنم.

وی با تشکر از زحمات رضا خیاط‌زاده در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، گفت: از این پس خیاط‌زاده در شهرداری منطقه سه آغاز به کار خواهد کرد و از قاسم بابایی که پیش از این، در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری زحمت زیادی کشیدند، می‌خواهم در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری برای جذب سرمایه‌گذار اهتمام کنند که از حوزه‌های حساس است و من معتقدم بدون توجه به این بخش توفیقی حاصل نخواهد شد.

شهردار کرمان با اعلام حکم سرپرستی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان برای حمیدرضا محمدی، خاطرنشان کرد: با توجه به حکم سرپرستی محمدباقر سلطانی در سازمان عمران، مهندس مهدی‌نژاد موقتاً سرپرستی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری را بر عهده می‌گیرد.

وی در ادامه از زحمات محمدرضا عسکری در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری تشکر کرد و افزود: از این پس آقای هادی کاربخش به‌عنوان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری فعالیت خواهد کرد.

تویسرکانی با اشاره به اینکه مرضیه شاحیدری‌پور منشأ تحول در شهرداری منطقه پنج بودند و صاحب ایده هستند و حتماً از توانمندی و تجربه وی در جای دیگری استفاده خواهد شد، امیرحسین تویسرکانی را به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه پنج معرفی کرد و یادآور شد: امیدواریم با این انتصاب اقدامات عملیاتی و عمرانی در منطقه پنج تقویت شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا