اخبار استان ها

بوستان مادر و کودک قزوین، خانوادگی می‌شود

فاطمه اشدری در گفتگویی در قزوین درباره آخرین مصوبات صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: در جلسه روز گذشته بر اساس طرح و پیشنهاد کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین، لایحه شهرداری از جمله استفاده خانواده‌ها از بوستان مادر و کودک واقع در بلوار جمهوری اسلامی بررسی و تصویب شد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد این بوستان تا ساعت ۱۹:۰۰ به‌طور اختصاصی ویژه بانوان باشد و از این ساعت به بعد با حضور خانواده‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بوستان گلسار مینودر دارای اتاق مادر و کودک می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث اتاق مادر و کودک در پارک گلسار مینودر و پیاده‌راه‌سازی ضلع شمال بلوار امیرکبیر از دیگر لوایحی بود که در جلسه روز گذشته بررسی و تصویب شد.

اشدری تصویب هزینه سرانه نگهداری معتادان متجاهر در کمپ‌های بخش خصوصی را از دیگر مصوبات جدید شورای اسلامی شهر قزوین دانست و تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا به‌منظور تأمین امنیت تردد شهروندان و کاهش تصادفات، لایحه تأمین روشنایی جاده اسماعیل‌آباد را تصویب کردند.

وی ادامه داد: اعتبار اجرای پروژه‌های منطقه دو شهرداری از جمله لکه‌گیری ترمیم ترانشه، روکش، مرمت دال و جدول کف‌پوش و دریچه معابر در شهرک اندیشه، خیابان دانشگاه، خیابان شهید بهشتی و سطح منطقه ۲ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا