نفت،گازو پتروپالایش

بیش از ۲ هزار مشترک روستایی جدید گاز در سمنان جذب شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدجواد حقیقت حسینی گفت: پارسال ۲ هزار و ۲۶۰ مشترک روستایی جدید به آمار مشترکان روستایی استان افزوده شد که با این تعداد، مجموع مشترکان بخش روستایی در استان سمنان به ۵۹ هزار و ۸۹۷ مشترک رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۹۶روستا با تعداد ۳۹ هزار و ۸۸۴ خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، افزود: شرکت گاز استان سمنان حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۱۶ روستای دیگر در این استان خبر داد و بیان کرد: گازرسانی به روستاهای استان ادامه دارد و طبق تعهد و برنامه‌های پیش‌بینی شده عملیات گازرسانی به ۱۶روستا در سال ۱۴۰۲ در حال اجراست.

حقیقت حسینی نقش بی‌بدیل گاز در سبد انرژی را گامی مؤثر همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی دانست و تأکید کرد: جایگزینی گاز طبیعی به‌عنوان یکی از اهداف راهبردی این شرکت افزون بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیری بسزا دارد.


منبع خبر : شانا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا