اخبار استان ها

بیش از ۳۰ هزار پایگاه تابستانی در اختیار فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی قرار می‌گیرد

رضامراد صحرایی در گفتگویی در کرمانشاه، اظهار کرد: فعالیت‌های تابستانی امسال از روز دوشنبه چهارم تیر در پایگاه‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تجهیز پایگاه‌ها، شاهد تابستان متفاوتی برای دانش‌آموزان و افرادی باشیم که از در برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته وزارت آموزش و پرورش در دولت شهید رئیسی، گفت: به جرئت می‌توان ادعا کرد در دوره ریاست جمهوری ایشان، ایران به یک کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شده بود، به گونه‌ای که طی این سه سال بیش از ۷ هزار مدرسه که متوسط روزی ۸ باب می‌شود، در کشور ساخته شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی ادامه داد: در این سه سال نزدیک به ۲۷۰۰ فضای ورزشی در کشور ساخته شد.

صحرایی در پایان با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی به‌طور میانگین ماهانه ۱۰۰ فضای ورزشی شامل چمن مصنوعی، اتاق‌های ورزشی، سالن‌های سرپوشیده و … عمدتاً در مناطق محروم کشور ساخته شد، گفت: خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تا روز آخر استقرار این دولت و وزارت آموزش و پرورش ادامه خواهد داشت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا