اخبار استان ها

تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر وفاق بین شهرداران و اعضای شورای شهر

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در همایش شهرداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه مشکلات شهرداران قابل درک بوده و می‌دانم پیگیر رفع مشکلات هستید با اینکه به سختی منابع تأمین می‌شود، اما نباید به راحتی هزینه‌ها از دست برود.

وی با بیان اینکه شهرداران باید برای ۵۶ درصد جمعیت استان مبلمان خوب، فضای زیبا و معابر خوب فراهم و ترافیک را کنترل کنند، افزود: ما در کنار شهرداری‌ها هستیم، اما اصل زحمت بر دوش خود شما است که به پیگیری، تدبیر و عملکردها باز می‌گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد راهکار برای توانمندسازی و افزایش درآمد شهرداران را مهم عنوان کرد و گفت: برخی مدیران ما مدیران هزینه هستند، راحت استخدام می‌کنند اما راحت درآمدزایی نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دیگر نباید این اتفاق بیفتد که هر شهرداری که منصوب می‌شود چند نفر را با خود استخدام کند، تصریح کرد: از حوزه عمرانی و مدیرکل امور شهری استانداری و شهرداران استان می‌خواهم این مسئله را کنترل و لیست نیروهای هر شهرداری را احصاء و به ما اعلام کنند.

رحمانی با بیان اینکه سخت‌ترین بخش مدیریت، مدیریت منابع انسانی فنی و تخصصی است، خاطرنشان کرد: مشکلات و مسائل شهرداران احصاء و هر جایی نیاز به مکاتبه باشد قطعاً پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با مدیریت بهتر و تلاش می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، افزود: در تشکیلات دفتر شهری اگر به‌عنوان مدیریت مجموعه نیاز به اصلاح چارت باشد بررسی و به وزارت کشور منعکس می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر هم‌سویی و هم‌افزایی بیشتر شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی تاکید کرد و گفت: در دولت وفاق ملی باید شاهد وفاق و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و در تمام مناطق استان باشیم که در شهرداری‌ها و میان اعضای شورای شهر نیز این وفاق دیده شود.

وی تصریح کرد: شهرداری‌های تازه تأسیس که نیاز به تأمین منابع داشته باشند را پیگیری می‌کنیم، ضمن اینکه بخشی از سیستم توزیع اعتبارات برای حل مشکلات شهرداری‌ها اختصاص داده خواهد شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: از حضور شهرداران در جلسات شورای اداری استقبال می‌کنیم که مسائل آن‌ها در جلسه شورای اداری بیان تا برای رفع آنها راهکار ارائه شود.

وی در خصوص دغدغه شهردار مادوان، گفت: زمین چمن روستای «مزدک» و سالن ورزشی «گنجه‌ای» به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و دغدغه نبود امکانات ورزشی در این شهر به حداقل می‌رسد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا