اخبار استان ها

تبدیل وضعیت ۶ هزار و ۲۰۰ نفر معلم خرید خدمت به آموزش و پرورش ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از سیستان‌وبلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی طی مصاحبه با خبرنگاران در خصوص نشست استاندار و مجمع نمایندگان استان با سرپرست ریاست جمهوری اظهار کرد: طی نشست بنده و مجمع نمایندگان استان با سرپرست ریاست جمهوری مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت و ۲۸ هزار میلیارد تومان برای اجرای این مصوبات در حوزه‌های مختلف ابلاغ شد.

وی افزود: با وجود اینکه سفر دوم شهید آیت‌الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان انجام نشد اما طرح‌هایی که برای این سفر مصوب شده بود ابلاغ و به طور جد به دنبال اجرایی شدن طرح‌ها در استان هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین گفت: علاوه بر این بعد از جلسات مختلفی که با سازمان برنامه و بودجه کشور و مجموعه‌های دولتی برگزار شده در نهایت بسته ۶۰ همتی نیز از سوی سرپرست ریاست جمهوری برای اجرای طرح‌های مختلف مصوب و ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: این بسته تغییر اساسی در بخش‌های زیرساختی از جمله راه‌ها، آبرسانی روستایی و شهری، برق رسانی، راه آهن و گازرسانی ایجاد خواهد کرد و شاخصه‌های استان در همه حوزه‌های زیرساختی ارتقا خواهد یافت.

کرمی بیان داشت: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد، پیگیری مشکل شش هزار و ۲۰۰ نفر معلم خرید خدمت در استان است که در این نشست تبدیل وضعیت آنان به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در نشست با سرپرست ریاست جمهوری همچنین موضوع خط انتقال محصولات سوختی از استان کرمان به سیستان و بلوچستان، سوخت کشاورزان و مشکلات کارخانه ریسندگی بافت بلوچ نیز مطرح و مقرر شد پیگیری‌های لازم در خصوص حل این مسائل انجام شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا