اخبار استان ها

تحقق اشتغال ۱۴۵ درصدی کسب‌وکارهای اینترنتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سیدیاسر حسن‌پور با اشاره به تحقق اشتغال ۱۴۵ درصدی توسط این مرکز، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه فاوا، اقتصاد دیجیتال و دانش‌بنیان، تعهد این اداره‌کل به‌صورت کامل محقق شده است.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی حوزه فاوا، افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارهای این حوزه، از الزامات توسعه اقتصادی است که علاوه‌بر رونق فضای کسب‌وکارها، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی نوین و در نتیجه توسعه اشتغال در سطح استان را در پی دارد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: ایجاد سازوکارهای مناسب در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه و در عین حال توجه به شرایط و ضوابط موجود، از اولویت‌های اصلی این اداره‌کل در راستای حمایت از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، تسریع و تسهیل در امر اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغال آفرین، در کنار توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی را مهم‌ترین عامل در رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در استان دانست و تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایجاد اشتغال در سال‌جاری با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا