اخبار استان ها

تدام بارش‌ها طی روزهای آینده در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اردبیل، بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل، طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی، شرایط جوی استان اردبیل طی دو روز آینده ناپایدار بوده و آسمان استان غالباً ابری گاهی مه آلود خواهد بود، از این رو با فعالیت سامانه بارشی، در مناطقی از استان در بعضی ساعات بارش باران (با شدت و ضعف) گاهی به‌صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

بارش‌ها در دو روز آینده غالباً پراکنده و خفیف انتظار می‌رود، اما در برخی مناطق از جمله نواحی همجوار با استان آذربایجان شرقی بویژه در دامنه‌های کوه سبلان قابل توجه خواهد بود، اوج بارش هم از عصر امروز تا صبح فردا (شنبه ۳۱ شهریور) انتظار می‌رود، لذا توجه به هشدار هواشناسی (شماره ۱۵ – سطح زرد) توصیه می‌گردد.

روز یکشنبه (۱ مهر – مصادف با آغاز سال تحصیلی جدید) از میزان ناپایداری جوی کاسته شده و تنها از شرایط فصلی و محلی در مناطق کوهستانی رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

همچنین تا روز یکشنبه هفته آینده ضمن وزش ملایم باد خزری و به دلیل استقرار توده هوای مرطوب و خنک در منطقه، در طول روز هوای بسیار خنک و در ساعات شبانه هوای نسبتاً سرد در سطح استان تداوم دارد.

اما از روز دوشنبه با پایداری نسبی شرایط جوی و وزش باد جنوبی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری شده و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا