اخبار استان ها

تداوم آبیاری فضای سبز نواحی صعب‌العبور تفرجگاه عینالی تبریز

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، بابک دانش‌پناه ظهر امروز _سه‌شنبه نوزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بحران آب در کشور و الزامات مدیریت آن اظهار کرد: در راستای حفظ و نگهداری وضعیت موجود عالی‌ترین مدیریت بهینه آب، مدیریت منابع آب، افزایش حجم ذخیره‌سازی، جلوگیری از هدر رفت آب و کنترل مستمر بر اجرای برنامه آبیاری قطعات فضای سبز توسط واحد تأسیسات آبی سازمان در این تفرجگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری و تداوم توسعه فضای سبز تفرجگاه عینالی، افزود: واحد تأسیسات آب سازمان عون بن علی با ساماندهی و سازماندهی نیروهای متخصص توانسته است در راستای بهبود خدمت رسانی در تأمین آب فضای سبز و صرفه جویی در هزینه‌های جاری گام‌های اساسی بردارد.

مدیرعامل سازمان عون بن علی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی در توسعه و نگهداری شبکه آبرسانی از صفر تا صد توسط کارکنان متخصص و دلسوز سازمان انجام می‌شود.

دانش‌پناه تصریح کرد: اجرای عملیات آبیاری درختان و فضای سبز با هدف پیشگیری از تنش آبی و ایجاد محیطی سرسبز و زیبا به صورت روزمره و بدون وقفه از سوی واحد تأسیسات آب و واحد فضای سبز سازمان به صورت قطره‌ای و دستی با تانکر انجام می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا