اخبار استان ها

تدوام جست‌وجوی نیروهای امدادی مازندران برای مفقودی سیل سوادکوه

به گزارش خبرگزلری سرمایه گستران از مازندران، غلامعلی فخاری، ظهر امروز_یکشنبه دهم تیر _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروهای امدادی از ابتدای سیل سوادکوه حضور فعال داشتند، اظهار کرد: در این سیل دو نفر از مفقودی پیکر نفر پیدا و نفر دیگر همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

وی افزود: هم‌اکنون هفت تیم امدادی هلال‌احمر مازندران برای عملیات جست‌وجو حضور دارند.

فخاری با تاکید بر اینکه در این مدت به ۴۶۱ حادثه ترافیکی، ۱۴۹ حادثه شهری، ۳۵ حادثه کوهستان، ۴۲ حادثه سیل و آب‌گرفتگی، ۱۷ حادثه صنعتی و کارگاهی خدمات امدادی ارائه شد، گفت: همچنین به ۳۶ حادثه مفقودی و گم‌شدگی، دو حادثه آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۴۱ حادثه دریایی و ساحلی، رهاسازی ۴۹ نفر و همچنین خدمت رسانی به ۹۵۶ مراجعه در سه ماه سال‌جاری خدمات انجام شد.

وی با اعلام اینکه در همین راستا ۲۰۱۹ نفر به‌صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد و نجات هلال‌احمر استان دریافت کردند، عنوان کرد: بیش از ۵۵۸ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی ۳۵ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند، خاطرنشان کرد: هلال‌احمر مازندران از نظر پاسخگویی به فوریت‌ها و انجام عملیات‌های امدادونجات در شمار استان‌های برتر کشور قرار دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا