به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید حسن موسوی، گفت: “دانش محوری و یادگیری سازمانی”، “مشارکت و همیاری”، “سلامت، رشد و تعالی سرمایه های انسانی” و” مسئولیت پذیری اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی” چهار محور ارزش های بنیادین سازمانی در شرکت گاز استان اصفهان است. وی، با بیان اینکه، نیروی انسانی به عنوان مهمترین و با ارزش ترین سرمایه یک سازمان مطرح است، افزود: با توجه به ارزش های آنها در سازمان می توان گام های مهمی را برای موفقیت سازمان برداشت چراکه ارزش ها تعیین کننده یا هدایت کننده رفتار می باشند. رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: حفظ و ترویج ارزش های سازمانی، مهم ترین عامل در تعالی و پیشرفت سازمان است و موجب انسجام و تمایز آن از سایر سازمان ها می گردد. موسوی، اضافه کرد: با در نظر گرفتن فلسفه فکری مدیران و شخصیت کارکنان ایجاد فضایی که در آن تمام تفاوت ها در کانون رشد و بقای سازمان معنا پیدا کند بسیار حائز اهمیت است، بنابراین ما سازمان را با رعایت ارزش های سازمانی که از فرهنگ آن می آید غنی خواهیم کرد. وی، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شفاف و سریع، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین (سرعت، دقت، ایمنی، استمرار کیفیت و نوآوری)، ارزش آفرینی در زنجیره تامین و استفاده بهینه از منابع و قابلیت های شرکت را ارزش های کسب و کار در شرکت گاز استان اصفهان عنوان کرد. سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان گفت: امروزه، جایگاه اخلاق در مدیریت، به عنوان مبحثی بسیار محوری از سوی اندیشمندان و نظریه پردازان حوزه مدیریت موردتوجه قرار گرفته است، به طوری که به دلیل افزایش اهمیت کارکردی و نقش آن در حوزه کسب و کار، بسیاری از مدیران موفق در عرصه جهانی از مبانی و ارزش های اخلاقی در حوزه مدیریت و رهبری، عملاً جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. موسوی اذعان داشت: در بررسی عملکرد سازمان های موفق، اهتمام جدی آنان به مفاهیم اخلاقی تحت عنوان ارزش های سازمانی کاملاً مشهود است. استفاده از این رویکرد وتدوین ارزش ها و نظام اخلاقی سازمان در فرایند برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک یکی از وظایف مهم مدیران و رهبران است، به طوریکه برطبق مدل تعالی سازمانی EFQM «رهبران ماموریت، آرمان، ارزش ها و اصول اخلاقی سازمان را ایجادکرده و نقش الگو در فرهنگ تعالی را ایفا می کنند.