اخبار استان ها

ترور فرماندهان حزب‌الله روند نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی امشب _سه‌شنبه هفدهم مهر_ در مراسم بزرگداشت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیل‌فروشان اظهار کرد: شهادت سید عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیل‌فروشان برای هر انسان حق‌طلبی اندوه‌بار بود.

وی سپس به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امیدواریم به زودی با وحدت جهان اسلام، اسرائیل غده سرطانی جهان از بین برود و پیش‌بینی مقام معظم رهبری به زودی محقق شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین اقدام شنیع رژیم غاصب صهیونیستی در ترور سید مقاومت و تجاوز به جنوب بیروت را محکوم کرد و گفت: صهیونیست‌ها تصور می‌کنند با ترور فرماندهان و دبیرکل حزب‌الله می‌توانند این سازمان مستحکم را متوقف کنند، در حالی که با این عملکرد روند اضمحلال و نابودی این رژیم جعلی و مولود نامشروع تسریع می‌شود.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: از برکات شهادت سیدحسن نصرالله اتحاد، انسجام و همدلی امت اسلامی و نیروهای مقاومت و از سوی دیگر برگزاری باشکوه‌ترین نماز جمعه در تاریخ انقلاب بود که برای صهیونیست‌ها شکننده‌تر از موشک‌های رعدآسای ایرانی به شمار می‌رفت.

وی با اشاره به پیامدهای غرورآفرین عملیات وعده صادق ۲ خاطرنشان کرد: امروز میدان جهاد شما معلمان، مربیان و مدیران در سنگر تعلیم و تربیت است که باید به صورت شبانه‌روزی در این عرصه حضور و تلاش داشته باشید.

به گزارش سرمایه گستران، مراسم بزرگداشت سید مقاومت با حضور کارکنان اداری آموزش و پرورش استان، نواحی یک و دو قزوین و با انجام مراسم مداحی و تلاوت آیاتی از قرآن مجید و قرائت زیارت عاشورا در سالن اجتماعات شهید رقیه رضایی‌لایه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا