اخبار استان ها

تعیین‌تکلیف پروژه‌های نهضت ملی مسکن فاقد قرارداد مشارکت در قزوین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، به منظور تعیین تکلیف پروژه‌های نهضت ملی مسکن فاقد قرارداد مشارکت با بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات امشب _سه‌شنبه دهم مهر_ جلسه‌ای با حضور وهاب میزانی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین و رؤسای بانک‌های عامل در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

وهاب میزانی، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن که برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها قرارداد مشارکت نداشتند، تعیین تکلیف شدند و به زودی در چارچوب آئین‌نامه و ضوابط نهضت ملی مسکن این طرح‌ها تسهیلات بانکی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: به همین منظور قرارداد مشارکت برای اعطای تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن با بانک‌های عامل از جمله بانک مسکن، تجارت، صادرات، ملت، ملی، پاسارگاد، سپه و پارسیان منعقد شده است و امیدواریم بانک‌ها اعطای وام به طرح‌های نهضت ملی مسکن استان را در اولویت کاری خود بگذارند.

مجتبی دایی دایی، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در ادامه این جلسه گفت: نشستی درباره حل و فصل مشکلات و مسائل مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن و ارائه برنامه زمان‌بندی تحویل پروژه‌ها با پیمانکاران و مشاوران نهضت ملی مسکن برگزار کردیم.

وی با اشاره به برنامه زمان‌بندی اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان قزوین افزود: برنامه‌های زمان‌بندی با حضور پیمانکاران دوباره مورد ارزیابی قرار گرفت و تغییراتی در این حوزه داده شد.

قائم‌مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در حوزه مسکن ملی ادامه داد: همچنین درباره رفع موانع و مشکلات و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تبادل نظر و پیشنهادهای مشاوران طرح‌های مسکن ملی در نقاطی که نهضت ملی مسکن فعال شده، اخذ شد.

به گزارش سرمایه گستران، در این جلسه علاوه بر سرپرست راه و شهرسازی استان و قائم‌مقام او محمدتقی زاجکانی‌ها معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی، مجتبی علی‌نسایی معاون مسکن بنیاد مسکن استان قزوین و نمایندگان شعبات بانک‌های عامل استان حضور داشتند و پیرامون تسریع در اجرای طرح ملی مسکن نظرات خود را مطرح کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا