اخبار استان ها

تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار صدوقی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد + فیلم

عباس حلوایی‌زاده در گفتگویی در قم در خصوص پروژه تقاطع محور فردوسی و بلوار صدوقی اظهار کرد: این پروژه تاکنون ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرارداد آن بین سازمان توسعه و عمران و شهرداری قم منعقد شده است.

وی افزود: پس از انحراف ترافیکی خیابان آیت الله صدوقی، در حال تکمیل سازه نگهبان قالب بندی پروژه و آرماتوربندی هستیم که تا پایان تیر قالب‌ها و آرماتور بندی به پایان برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم عنوان کرد: در یکی از دهانه‌هایی که به سمت خیابان یاسمن قرار دارد، مرحله دوم بتن‌ریزی و اجرای عرشه را داریم که هفته دوم تیر انجام می‌شود و سه دهنه دیگر تا زمان اتمام پروژه باقی مانده است.

حلوایی‌زاده ادامه داد: در حال حاضر عملیات قرنیز، اجرای شناژ و پیاده‌روسازی سمت خیابان فردوسی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: جدول‌گذاری روی عرشه و همزمان طراحی تابلو علائم ترافیکی و مسیرها به پایان رسیده و قرارداد با سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منعقد شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: اسناد مناقصه روشنایی پل روگذر آماده شده است و طی ماه جاری پیمانکار مشخص می‌شود تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

حلوایی‌زاده افزود: در تلاش هستیم که اقداماتی همچون عایق‌کاری، اجرای آسفالت، نصب تابلوها و علائم و روشنایی مسیر همزمان با اجرای مراحل پایانی پروژه پیش برود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا