به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان پیرو طرح “صدای مشتری” و “ندای آشنا” در خصوص یکپارچه سازی نظرسنجی مطابق با استاندارد ایزو ۱۰۰۰۰۴ ،تیم کاری مخابرات منطقه اصفهان با حضور آقایان مهندس حیدری زاده، دکتر مشایخی، دکتر بهلولی، مهندس خردمند و آقای امیرحسین زیگلری طراح پروژه های فوق، طی جلسه مورخ ۱۶/۲/۹۶ در دفتر مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران و با حضور، دکترزارعیان معاون امور مشتریان ، مهندس صادقی معاون تجاری و مهندس بیدخام مدیر روابط عمومی و به ریاست آقای دکتر سراییان در خصوص ساختارهای علمی سنجش رضایت مشتری در تمام استانها با هدف بررسی علل ریزش مشتریان و استانداردسازی فرآیندهای پاسخگویی به شکایات مورد گفتگو و مذاکره قرار گرفت. در این جلسه آقای دکتر سرائیان با تاکید بر لزوم تدوین فرآیندهای مدون استاندارد در پاسخگویی به مشتری از طرح صدای مشتری منطقه اصفهان به عنوان تجربه موفق در این زمینه جهت الگو برداری مخابرات ایران و اجرا در سایر استانهای کشور نام برده و به دستور ایشان تشکیل کمیته عالی صدای مشتری به صورت هفتگی و مخابرات ایران جهت بررسی مشکلات و معضلات مشتریان در معاونت تجاری در هر استان لازم الاجرا می باشد. همچنین با تاکید ایشان بر یکپارچگی نظرسنجی، علمی بودن مدل و مبنای فرآیند ها و مکانیزه شدن عملیات مربوطه، طرح ندای آشنا مخابرات منطقه اصفهان جهت پیاده سازی و اجرا در کل کشور ابلاغ گردید.
شایان ذکر است در این جلسه از طرح حلقه های فیروزه ای با مفهوم مشتری مداری در ۵ قسمت صدای مشتری، نظرسنجی، رصد رقبا، بررسی شکایات و تحلیل بازار رونمایی شد که مورد استقبال شرکت مخابرات ایران قرار گرفت. این موفقیت را به مدیر گرامی،معاونت و همه همکاران محترم مخابرات منطقه اصفهان تبریک می گوییم.