اخبار استان ها

تمام شهربازی‌های آذربایجان‌غربی استانداردسازی شدند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، وحید موسی‌پور امروز _پنجشنبه نوزدهم مهر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تمام شهربازی‌های آذربایجان‌غربی استانداردسازی شدند.

وی با بیان اینکه طرح استانداردسازی شهربازی‌ها در استان اجرایی شده است، افزود: طی اجرای این طرح ۳۸ شهربازی آذربایجان‌غربی که شامل تمام شهربازی‌های استان است، ایمن‌سازی و موفق به اخذ علامت استاندارد شدند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: طی اتفاق تلخی که بارها در شهربازی‌ها برای کودکان رخ می‌دهد، تمام تلاش خود را به کار بردیم تا تمام شهربازی‌ها را استانداردسازی یا پلمب کنیم.

موسی‌پور با اشاره به استانداردسازی بزرگترین مجموعه شهربازی استان ادامه داد: مجموعه شهربازی چی‌چست ارومیه، ۲۳ فقره تجهیزات دارد که از این تعداد، فقط هفت فقره از تجهیزات علامت استاندارد دارند و مابقی به دلیل ایرانی نبودن تجهیزات، در استانداردسازی به مشکل برخورده‌اند.

وی اعلام کرد: با تأمین تجهیزات این تجهیزات توسط بهره‌بردار این شهربازی، استانداردسازی آن نیز به اتمام می‌رسد.

موسی‌پور با اشاره به استانداردسازی آسانسور ادامه داد: آسانسورها مجاب به اخذ استاندارد اجباری و ادواری هستند و تمام آسانسورها باید سالانه نسبت به اخذ علامت استاندارد اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با اشاره به راه‌اندازی گمرک تخصصی طلا خاطرنشان کرد: آزمایشگاه طلای استان فقط در اداره‌کل وجود دارد و در حال تجهیز آزمایشگاه‌های طلای دانشگاه ارومیه هستیم.

موسی‌پور با اشاره به آمار صدور پروانه استاندارد ادامه داد: در شش ماهه نخست سال‌جاری، ۱۰۴ پروانه استاندارد صادر شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا