اخبار استان ها

توزیع ۳ هزار غذای گرم در قشم با اجرای پویش اطعام علوی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از هرمزگان، رضا تارک در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع سه هزار وعده غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر بین نیازمندان این جزیره اظهار کرد: تهیه و توزیع این تعداد غذا به نیت اطعام غدیر توسط نیکوکاران و مؤسسات خیریه این شهرستان مرزی انجام و در روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر وعده غذای گرم یک میلیون ریال است که با اولویت نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهرها و روستاهای این جزیره در اجرای پویش اطعام علوی پخت شده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم توضیح داد: از این تعداد وعده غذای گرم، یک هزار پرس مربوط به شهر قشم و دو هزار پرس مربوط به سایر شهرها و روستاهای این جزیره و پخت این غذاها توسط کمیته امداد و یک آشپزخانه مردمی انجام گرفته است.

تارک اضافه کرد: همچنین به مناسبت این عید سعید ۱۵۰ بسته میوه فصل در شامل زردآلو، شلیل، هلو و سیب به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به همت خیران نیکوکار در بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.

وی گفت: ۶۰ بسته گوشت نذری یک کیلوگرمی نیز روز گذشته به مناسبت عید سعید غدیرخم بین ولی نعمتان تحت پوشش این نهاد در این شهرستان مرزی تقسیم شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم با تقدیر از خیران و نیکوکاران بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس از آنان خواست همچنان ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت این جزیره را فراموش نکنند و آنها را از اعطای کمک‌های مادی و معنوی خود بهره‌مند کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا