اخبار استان ها

توسعه گردشگری ورزشی اولویت مدیریت‌ شهری قزوین باشد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، فاطمه اشدری امشب _پنجشنبه سوم آبان_ در نشست با اعضای کمیته ورزش‌های هوایی استان قزوین اظهار کرد: ورزش‌های هوایی به‌ویژه رشته پرواز با پاراگلایدر یکی از رشته‌های جذاب و پرطرفدار در قزوین است که می‌تواند نقش مهمی در مدیریت هیجان جوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد ایفا کند.

وی افزود: مدیران استان و شهر قزوین باید زیرساخت‌های تفریحات گروهی سالم را برای جوانان قزوینی احداث کنند و انتظار ما از مدیریت شهری قزوین این است که توسعه گردشگری ورزشی را در اولویت و دستور کار خود قرار دهد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر قزوین با بیان اینکه مسئولان ورزشی استان قزوین باید به صورت ویژه از توسعه ورزش‌های نشاط‌آور و مهیج حمایت کنند، گفت: رشد ورزش‌های هوایی در قزوین به همت ویژه سیاست‌گذاران و مسئولان فرهنگی و ورزشی استان قزوین نیاز دارد.

اشدری با اشاره به وجود طبیعت زیبا و منحصربه‌فرد در پیرامون شهر قزوین افزود: قزوین دارای تنوع آب و هوایی زیادی است و به همین خاطر می‌توان متناسب با این تنوع آب و هوایی ورزش‌هایی مانند پاراگلایدینگ را توسعه داد تا به این ترتیب شاهد حضور مداوم ورزشکاران و گردشگران ورزشی در استان قزوین باشیم.

وی ادامه داد: ورزش‌های هوایی می‌توانند با جذب گردشگر به شهر و استان قزوین نقش مهمی در بهبود معیشت جامعه بومی و محلی ما ایفا کنند و به همین خاطر هزینه‌کرد برای توسعه زیرساخت ورزش‌های هوایی در واقع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: هر چقدر بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزشی نظیر ورزش‌های هوایی سرمایه‌گذاری کنیم، به همان اندازه در ارتقای سطح سلامت جامعه تلاش کرده‌ایم و امیدواریم با حمایت مردم و با جبران کاستی‌ها در مسیر بهبود سلامت جامعه گام‌های مؤثری برداریم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا