اخبار استان ها

تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم اولویت کاری مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، رستگار یوسفی شامگاه پنجشنبه _ بیست‌ویکم تیر _ در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم اولویت دستگاه‌های اجرایی و مدیران باشد، اظهار کرد: مسئولان در قبال این مردم نجیب وظیفه بزرگ خدمات‌رسانی دارند و باید به دور از جناح بازی به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته با کمترین اعتبار و ارقام بسیاری از پروژه‌ها را به سرانجام رساندیم، افزود: فرصت‌ها همچون ابر بهاری هستند که اگر از این فرصت‌ها به موقع و به درستی استفاده نکنیم روز به روز به مشکلات جامعه ما افزوده می‌شود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور پرشور مردم و عوامل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو دور و تبریک به پزشکیان ابراز امیدواری کرد: رئیس‌جمهور منتخب برنامه‌های وعده داده شده را عملی کند.

وی با اشاره به اینکه منطقه اورامانات و به ویژه شهرستان جوانرود از نظر شاخص‌ها از جمله شهرستان‌های کمتر توسعه یافته است، افزود: باید با کار جهادی و تلاش به توسعه و تعالی منطقه کمک کنیم.

یوسفی به پیگیرهای انجام گرفته در طول مدت کوتاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره و یادآوری کرد: پیگیری تصفیه خانه شهر در راستای کاهش آلودگی و افتتاح آن در هفته دولت و پرداخت خسارت به مردم، پیگیری سامانه گرمسیری که نه تنها سودی برای منطقه نداشته بلکه بسیاری از چشمه سارها را در این منطقه خشکانده است، دانشکده مدیریت و حسابداری که در شرف تکمیل و بهره برداری است، دانشگاه‌های پیام نور، پیگیری شهرک‌های صنعتی در منطقه، ماده ۲۸ استخدامی آموزش و پرورش، کد ۱۹ که متأسفانه علیرغم پیگیرها نیاز به تجدید نظر دارد، پیگیری بلاتکلیفی فرهنگیان، خرید محصولات کشاورزی و مطالبات کشاورزان تنها بخشی از این پیگیرها در این مدت کوتاه است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا