اخبار استان ها

تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن چهارمحال‌وبختیاری نیازمند ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است

احمد راستینه در گفتگویی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نشست هم‌اندیشی میان مسئولان استانی و رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس‌جمهور که با هدف تأمین اعتبار برای پروژه‌های مهم عمرانی استان برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست مصوب شد که سازمان برنامه و بودجه نسبت به تخصیص کامل اعتبارات عمرانی استان از محل تأمین منابع اوراق مشارکت و سایر منابع تأمین بودجه، مساعدت لازم را انجام دهد.

وی افزود: همچنین در این جلسه تاکید شد که راه‌آهن به عنوان مهم‌ترین زیرساخت توسعه چهارمحال‌وبختیاری در بودجه ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ مورد توجه قرار گیرد، چرا که تکمیل زیرساخت‌های این پروژه عمرانی نیازمند سه هزار میلیارد تومان اعتبار است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست نسبت به تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های جاده‌ای، تکمیل و احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهری و روستایی و همچنین تأمین اعتبار برای پروژه‌های انتقال آب اراضی شیبدار قول مساعدت ویژه داده شد.

راستینه گفت: تأمین اعتبار محرومیت‌زدایی استان در قالب استان‌های زاگرس‌نشین و با نگاه به احیای جنگل‌های بلوط و همچنین رفع محرومیت مناطق مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در این نشست برای تأمین اعتبار و تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان به ویژه بیمارستان‌های در دست احداث مساعدت لازم انجام شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیری مصوبات این جلسه و جذب منابع برای تکمیل پروژه‌ها در سطح عالی مسئولان استانی و کشوری انجام می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا