اخبار استان ها

ثبت بیش از ۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اردبیل، امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل -سرچم اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته که چهار میلیون و۴۲۷ هزار و۷۳۰ تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود در سه ماهه گذشته افزایش یک درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده دو میلیون و۲۲۰ هزار و۱۱۶ تردد در مبادی ورودی و دو میلیون و۲۴۸ هزار و۱۳۲ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده است، افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش سه درصدی تردد را در مبادی ورودی و پنج درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در سه ماهه گذشته محور اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان و بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مدت سه میلیون و ۶۴۷ هزار و ۶۴۱ تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس، سه میلیون و ۶۴۶ هزار و۴۳۳ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و دو میلیون و۶ هزار و۸۹۲ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

نسیمی در سه ماهه گذشته از ثبت دو میلیون و۸۸۵ هزار و۲۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۱۲۹ هزار و۹۷۱ تردد در محور بران-قره آغاج ،۸۴ هزار و۵۰۸ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۹۹ هزار و۲۰۳ تردد نیز در محور جعفرآباد-بیله سوار ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان ۹ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و گفت: از مردم عزیز خواستاریم قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا