اخبار استان ها

ثبت و پیگیری بیش از ۱۵۶ هزار تماس تلفنی در آب و فاضلاب استان یزد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از یزد و به نقل از روابط عمومی آبفا استان یزد، جلال علمدار با قدردانی از تلاش‌های مستمر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRMآبفا در راستای تحقق اهداف سازمان و افزایش رضایت مشتریان، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۶ هزار تماس تلفنی در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از سوی کارشناسان پاسخگویی این مرکز ثبت و پیگیری شده است.

وی خدمات خویش خدمت را بیشترین تماس ثبت شده با شماره ۱۲۲ عنوان کرد و افزود: تعداد ۳۳ هزار و ۶۵۵ تماس با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان گرفته شده است که منجر به پاسخگویی و راهنمایی مشترکین شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به چهار درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از ۲۵ هزار حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال با اعزام اکیپ‌های امدادی بیش از ۲۵ هزار پرونده حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان ثبت، پیگیری و رفع اتفاق شد.

علمدار با بیان اینکه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد جزو شرکت‌های پیشرو در استقرار CRM در میان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور می‌باشد، گفت: مشترکین آب و فاضلاب استان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت نمایند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا