اخبار استان ها

جریمه تیم سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان باشگاه سپاهان به دلیل سوء رفتار تیمی و توهین به داور توسط تماشاگران و نقض مقررات بازی و تحقق مسوولیت تضامنی، طبق مواد ۵۰، ۵۱، ۸۶ و ۱۱۷ آیین نامه انضباطی با جریمه ۷۰۰ میلیون ریالی مواجه شد که این رای قابل تجدیدنظر است.

سید امین کریمی، ماساژور تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده ۵۴ آیین نامه انضباطی، با یک جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون ریالی روبه‌رو شد.

همچنین کمیته انضباطی، حسین عسگری عضو کادر فنی تیم سپاهان را بدلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده ۵۴ آیین نامه انضباطی، با ۲ جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی جریمه کرد.

«برایان دابو» بازیکن این تیم نیز بدلیل رفتار غیرورزشی ۴۰۰ میلیون ریال و سیاوش یزدانی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی با ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات رسمی سال آینده و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

سپاهان ۲۶ خراد امسال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان توانست با نتیجه ۲ بر یک گل‌گهر سیرجان را از پیش‌رو بردارد.

این دیدار از اواسط نیمه دوم به درگیری کشیده شد و پس از سوت پایان بازی حتی در تونل و محوطه رختکن تیم‌ها نیز ادامه یافت.

منبع: ایرنا

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا