اخبار استان ها

جزئیات آرا نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر امروز_ شنبه نهم تیر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت ۴۶.۸ درصد مردم این استان در کمال آرامش و امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی به پایان رسید.

وی افزود: مسعود پزشکیان ۱۲۳ هزار و ۱۱۵ رأی، سعید جلیلی ۱۰۲ هزار و ۴۹۹ رأی و محمد باقر قالیباف ۵۶ هزار و ۶۵۴ رأی از مجموع از آرای مأخوذه در استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان رأی مسعود پزشکیان در شهرستان بهمئی هفت هزار و ۳۴۵ رأی، باشت چهار هزار و ۴۴۴ رأی، لنده چهار هزار و ۲۴۶ رأی، مارگون دو هزار و ۹۷ رأی، دنا شش هزار و ۲۹۹ رأی، چرام پنج هزار و ۹۱۹ رأی، گچساران ۱۸ هزار و ۹۲۱ رأی، بویراحمد ۵۱ هزار و ۳۷۹ رأی و کهگیلویه ۲۳ هزار و ۹۵ رأی بوده‌است.

همچنین سعید جلیلی در شهرستان‌های بهمئی، باشت، لنده، مارگون، دنا، چرام، گچساران، بویراحمد و کهگیلویه به ترتیب پنج هزار و ۵۹۳ رأی، ۱۴ هزار و ۱۵۸ رأی، سه هزار و ۳۹۸ رأی، یک هزار و ۸۲۰ رأی، هفت هزار و ۴۴۹ رأی، پنج هزار و ۷۳۳ رأی، ۱۴ هزار و ۲۲ رأی، ۳۷ هزار و ۶۷ رأی و ۱۳ هزار و ۲۵۹ رأی کسب کرده‌است.

رأی محمدباقر قالیباف در شهرستان‌های بهمئی شش هزار و ۹۵۸ رأی، یک هزار و ۷۴ رأی، یک هزار و ۵۷۱ رأی، شش هزار و ۴۹۴ رأی، سه هزار و ۸۸۶ رأی، یک هزار و ۹۶۰ رأی، چهار هزار و ۱۲۳ رأی، ۲۲ هزار و ۵۹۱ رأی، هفت هزار و ۹۹۷ رأی بوده‌است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا