اخبار استان ها

جمهوری اسلامی در پشتیبانی از جبهه مقاومت استوار خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه سیزدهم مهر- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی از ارکان مهم امنیت کشور است و امروز با تعهد به مبانی دین و جمهوری اسلامی در برقراری امنیت تلاش دارد.

وی افزود: در منطقه آشوب زده خاورمیانه کشور ایران امنیت بالایی دارد که مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و نظامی است.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه طی دو سال اخیر دشمن در تلاش برای شکستن اقتدار نیروی انتظامی است، افزود: با هوشیاری مراکز امنیتی کارآمدی نیروهای انتظامی و نظامی حفظ خواهد ماند.

کرامتی با بیان اینکه امنیت فرهنگی و اخلاقی مهمترین ابعاد امنیت کشور است، افزود: جمهوری اسلامی بر پایه اخلاق اسلامی و ارزش‌های دینی شکل گرفته است، اما دشمن در تلاش برای تغییر ذائقه جوانان است، بنابراین خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشد.

وی با تاکید بر اینکه به واحدهای صنفی که در ترویج فساد اخلاقی فعالیت دارند ابتدا باید تذکر و سپس پلمب شوند، افزود: عدم توجه به مراکز صنفی متخلف موجب گسترش فساد می‌شود.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه شهادت سیدحسن نصرالله جنابت بزرگی بود که رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا مرتکب شد، افزود: قطعاً بغض‌های خود را بر سر اسرائیل فرود خواهیم آورد.

کرامتی ادامه داد: هدف اسرائیل از شهادت سید حسن نصرالله شکسته شدن روحیه مقاومت و حزب الله لبنان بود تا بتواند جنایت‌های دیگری مرتکب شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با اسرائیل است، افزود: جمهوری اسلامی قلب مقاومت است و می‌تواند اسرائیل را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: حرکت مقاومت نه تنها متوقف نخواهد شد، بلکه جمهوری اسلامی در راهبردهای دینی با پشتیبانی رهبری در پشتیبانی از جبهه مقاومت محکم و استوار خواهد ماند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا