اخبار استان ها

حضور حداکثری مردم در انتخابات برای تداوم مسیر خدمت حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، خشایار صنعتی امروز _جمعه، بیست‌وپنجم_ در مراسم اختتامیه اولین دوره باشگاه کارآفرینان نوجوان آذربایچان‌غربی در بوکان، تشکیل باشگاه کارآفرینان نوجوان را نگاهی بلندمدت به مسائل آینده جوانان و نوجوانان شهرستان و کشور عنوان کرد.

وی افزود: فرمانداری و شورای اداری آماده هرگونه حمایت برای استمرار این باشگاه است.

فرماندار شهرستان بوکان گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان فرصتی برای شناسایی ایده‌ها فراهم کرد و شرایطی برای شناسایی هوش کارآفرینانه به وجود آورد.

صنعتی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اطلاع‌رسانی عملکرد دولت و حضور پررنگ در انتخابات تبیبن خط مشی و تراز خدمت برای کارگزاران نظام است و لازم است دستگاههای اجرایی، مردم را در جریان کارهای انجام شده در بخش‌های مختلف قرار دهند.

وی تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تداوم مسیر خدمت حائز اهمیت است و باید همه مدیران و معتمدین تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم به کار گیرند.

صنعتی گفت: برای پشتیبانی از مقوله های مشارکتی و برجسته‌سازی نقش حضور حداکثری مردم در مسیر توسعه شهرستان و طرح مطالبات مردمی می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های شهرستان اعم از کارآفرینان، ایده‌پردازان و نخبگان به خوبی استفاده شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا