اخبار استان ها

حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته، نشانه اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز _جمعه بیستم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: در طول تاریخ شاهد جنگ نرم بودیم؛ همانند جنگ صفین که مسلمانان در حال نابودی بودند و یا زمانی که قرآن بر سر نیزه گرفتند ولی دیدیم که اتفاقی نیفتاد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانعی که اکنون ایجاد شده این است که مردم با بصیرت و آگاهی که کسب کردند سبب شده شدند که دشمنان طراحی جنگ ترکیبی و جنگ نرم را در پیش گیرند.

امام جمعه بیرجند گفت: در عملیات طوفان الاقصی مسلمانان خواب را از چشمان صهیونیست‌ها گرفتند و باعث شدند به ۷۰ سال قبل برگردند و در مسیر سقوط قرار بگیرند.

وی ادامه داد: زمانی صهیونیست‌ها دست از سر مسلمانان برمی‌دارند که نابود شده باشند و تا زمانی که نابود نشوند دست از مکر و حیله بر نمی‌دارند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه بزرگ‌ترین گناه برای انسان‌های مؤمن این است که نسبت به ولی فقیه غفلت پیدا کنند و گوش به فرمان نباشند، افزود: در هفته گذشته دیدیم که مردم با توجه به تهدیدهای شدید صهیونیست‌ها به ترور و انجام عملیات نظامی، به محض اینکه شنیدند نماز جمعه توسط رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود از سراسر کشور به تهران آمدند و در نماز جمعه حضور پرشور داشتند.

وی گفت: امروز گوش دادن به فرامین رهبری بیش از خواندن نماز پشت سر ایشان اهمیت دارد و همه وظیفه داریم با بصیرت به فرمایشات ایشان عمل کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: با اینکه شهادت سید حسن نصر الله و فرماندهان مقاومت ما را داغدار کرد ولی دست از عهد و پیمان با ولی فقیه برمی‌داریم.

وی گفت: امروز جریان نفوذ و فتنه در داخل وجود دارد و مهم‌ترین تهدید نظام اسلامی است ولی باید با هوشیاری مانع فعالیت آن‌ها شویم و اولویت در جنگ لبنان و غزه، جبهه مقاومت است.

در پایان نماز جمعه، مردم ولایی و همیشه در صحنه بیرجند در حمایت از جبهه مقاومت و اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا