اخبار استان ها

حمایت از واحدهای تولیدی در چارچوب قانون از اولویت‌های دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی به عنوان کانون سرمایه‌گذاری، نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و اشتغال دارد که باید توسعه آن در اولویت برنامه‌های استان اردبیل قرار گیرد.

وی ضمن مثبت برشمردن اقدامات مدیریت جدید در طول دو سال گذشته، افزود: با شناختی که از سوابق خوب مدیریت این شرکت وجود دارد، رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و حمایت از آنان، در سرلوحه برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد که این موضوع موجب افزایش رضایتمندی واحدهای تولیدی شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: حمایت از تولید و انجام اقدامات پیشگیرانه، همواره مورد تاکید دستگاه قضائی و از سرمایه‌گذاران واقعی بر اساس شاخص قانون حمایت خواهد شد.

هاشم علایی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در این نشست مشترک ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار کرد: رویکرد اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، همواره نگاه تعاملی و حمایت از واحدهای تولیدی بوده است و برای تحقق این هدف مهم، برنامه‌های مختلفی در طول دو سال گذشته در سطح شهرک‌های صنعتی اجرا شده است تا ضمن ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، نسبت به توسعه صنعتی استان نیز کمک شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه دستگاه قضائی استان در حمایت از تولید و اشتغال اظهار داشت: در جلسات ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضائی و در موضوعات خاص شاهد حمایت قاطع دادگستری استان از واحدهای تولیدی هستیم که بدون شک این حمایت‌ها موجب افزایش سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.

علایی با اشاره به گستره فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان ادامه داد: کمبود زمین مهم‌ترین چالش حال حاضر این شرکت برای ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری است که حل این مشکل، نیازمند همکاری همه‌جانبه سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان برای تملک اراضی جدید و توسعه شهرک‌های صنعتی است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با کمک مسئولان و تعامل مناسب با دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی مهیا و توسعه بیش از پیش صنعت استان فراهم شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا