اخبار استان ها

خبرنگاران و اصحاب رسانه پای کار انتخابات در کرمان

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان، مجتبی اسدی‌زاده، امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی انتخابات از دور اول آغاز و محتواهایی برای مشارکت تولید شده است.

وی افزود: برای اطلاع‌رسانی بهتر اخبار انتخابات، اتاق خبر را با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل دادیم و مصاحبه‌ها، ارتباط زنده و گزارش لحظه به لحظه انتخابات از استودیو پوشش ویژه با حضور مسئولان استان به صورت آنلاین پخش می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به حضور ۶۷ خبرنگار فعال برای پوشش اخبار انتخابات در شهرستان کرمان، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کرمان با حضور در اتاق خبر استانداری و شعب اخذ رأی مشغول اطلاع‌رسانی هستند و خبرنگاران سایر شهرستان‌ها نیز از طریق فرمانداری‌ها فراخوانده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های نقش مؤثری در مشارکت پرشور مردم دارند، گفت: فضاهای خبری و پوشش رسانه‌ای و میتینگ‌های نامزدها، مناظره‌ها و کمپین‌های رسانه‌ای توانست بر مشارکت تأثیر مثبت بگذارد و نقش رسانه بی‌بدیل است.

اسدی‌زاده با اشاره به اینکه خبرنگاران خارجی در کرمان حضور نداشته‌اند، خاطرنشان کرد: کمیته مجازی رصد فضای مجازی در دادگستری تشکیل شده است، اما تاکنون تخلفات رسانه‌ای در کرمان اتفاق نیفتاده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا