اخبار استان ها

خدمات شهروندی شهرداری قم در پیام‌رسان‌های داخلی ارائه می‌شود

خدمات شهروندی شهرداری قم در پیام‌رسان‌های داخلی ارائه می‌شود 1

علی مؤمن حجازی در گفتگویی در قم با اشاره به اینکه توسعه خدمات شهروندی از طریق بسترهای در دسترس مخاطبان از جمله دغدغه‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم است اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته تلاش کردیم با توسعه شبکه فیبر نوری و توسعه زیرساخت‌های ذخیره سازی و پشتیبانی، بستر مناسبت اینگونه اقدامات را فراهم کنیم.

وی افزود: هر اتفاقی که در حوزه الکترونیکی سازی فرآیندها رخ می‌دهد نیازمند بهبود و پشتیبانی است و بهینه سازی و نگهداری سامانه‌های موجود از جمله مواردی است که به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و هر چه سامانه‌ها توسعه می‌یابد، کار در این زمینه باید تقویت شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به اینکه هر قدر به لحاظ الکترونیکی توسعه پیدا می‌کنیم مخاطرات امینی هم بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتقای جدی امنیتی برای حراست از زیرساخت‌های ارتباطی خودمان، اطلاعات شهروندان و پایداری خدمت رسانی از جمله موضوعاتی است که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

مؤمن حجازی گفت: یکی از خدماتی که در تلاش هستیم به زودی رونمایی کنیم، ارائه خدمات شهروندی از طریق پیام‌رسان های داخلی است.

وی ادامه داد: هدف ما این است که شهروند دیگر مجبور به اتصال به سامانه‌ها نباشد و بتواند از خدمات پیام‌رسان‌ها، خدمات الکترونیکی مرتبط با شهرداری قم را دریافت کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا