اخبار استان ها

خرید بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

امید جهان نژادیان در گفتگویی در خوزستان اظهار کرد: خرید تضمینی گندم نسبت به مشابه سال گذشته افزایش ۳ برابری داشته که این میزان ناشی از شدت برداشت در روزهای اخیر بوده و تا کنون بیش از ۱۶۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی افزود: در حال حاضر کاربران مراکز خرید گندم در حال ثبت محموله‌های خریداری شده از کشاورزان می‌باشند و لازم می‌دانم از زحمات مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و واحد انفورماتیک شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران جهت همکاری در خرید تضمینی محصول گندم‌کاران تشکر و قدردانی نمایم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار سی‌ویکم فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز ملی گندم و نان» تعیین شده است و ضمن تبریک این روز به کشاورزان عزیز خوزستان و همه‌ی عوامل زنجیره‌ی تأمین گندم، آرد و نان امیدواریم بار دیگر با همت کشاورزان غیور خوزستانی بتوانیم برگ زرین دیگری به تاریخ پر از اعتبار خوزستان بیافزاییم.

جهان نژادیان با اشاره به آغاز خرید تضمین گندم در اکثر شهرهای استان افزود: انتظار می‌رود در روزهای آینده استان خوزستان وارد دوره پیک خرید تضمینی گندم شود.

وی عنوان کرد: در دوره پیک خرید گندم استان، روزانه نزدیک به ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا