اخبار استان ها

دانش‌آموزان دزفولی شهردار می‌شوند – سرمایه گستران

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خوزستان، محمد نوری‌فر امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در نشستی که به منظور تعامل هرچه بیشتر شهرداری و آموزش و پرورش دزفول برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم پیش‌روی کشور اعتماد و توجه به موضوع آموزش به ویژه در حوزه نوجوانان و جوانان است؛ بنابراین موضوع شهردار مدارس پس از برگزاری نشست‌های مختلف کارشناسی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: موضوعات مختلف و گسترده‌ای که در شرح وظایف شهرداری دزفول است در قالب این طرح از طریق شهرداران مدارس با محوریت دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی اجرا و آموزش شهروندی با حضور کارشناسان مربوطه و حضور آن‌ها در مدارس ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری دزفول آموزش مدیریت و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان را از اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: طرح شهردار مدرسه فرصتی برای شناسایی و رشد توانمندی افراد مؤثر و مستعد به عنوان مدیران آینده کشور است.

نوری‌فر تصریح کرد: این طرح که حاوی آموزش‌های پایه شهروندی است زمینه آشنایی دانش‌آموزان با گام‌های ابتدایی مسئولیت‌پذیری اجتماعی و توانمندسازی آن‌ها را فراهم و مشارکت دانش‌آموزان در نظام اجتماعی و مواجهه با واقعیت‌های زندگی اجتماعی را مهیا می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا