اخبار استان ها

در جلسه علنی سی‌ونهم شورای شهر قزوین چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، سی‌ونهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری امشب _سه‌شنبه_ به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار، بهنام‌زاده مدیر املاک، محمدرضا وثوق‌نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، رحمانی مدیر منطقه نمونه گردشگری باراجین و با هدف بررسی لوایح شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در این جلسه لایحه شهرداری پیرامون حمل، پخش، تراکم، لکه‌گیری و روکش آسفالت در منطقه نمونه گردشگری با حضور رحمانی مدیر منطقه نمونه گردشگری باراجین تشریح و بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت.

در ادامه این نشست لوایح دیگر شهرداری شامل امور کنترل و نظارت ناوگان تاکسی و بار خودروهای اداری و لایحه پروژه‌های عمرانی سطح منطقه سه با حضور نمایندگان مطلع مربوطه شهرداری مورد بررسی و تأیید قرار گرفتند.

در بخش دوم این جلسه، تکالیف سازمان‌های مربوطه در مورد بهسازی زمین شقایق از جمله سازمان زیباسازی، خدمات طراحی، شهرداری منطقه دو و سازمان حمل و نقل و ترافیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

اما جلسه علنی سی‌ونهم شورای شهر قزوین در ادامه با حاشیه‌هایی همراه و پنج نفر از اعضای شورای ۹ نفره بعد از بحث و بررسی درباره لوایح شهرداری قزوین در اعتراض به آنچه که عدم توانایی شهردار قزوین در اجرای مصوبات شورای شهر خواندند، صحن جلسه علنی را ترک کردند.

بعد از بررسی لوایح یادشده ۵ عضو شورای شهر قزوین شامل علی فرمانی رئیس شورای شهر، محسن حق‌شناس، فاطمه اشدری، قاسم اللهیاری و ولی چگینی با ترک جلسه صحن علنی شورای شهر اعتراض خود را به رویکرد مهدی صباغی شهردار قزوین نشان دادند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا