اخبار استان ها

دستگیری عامل تیراندازی در تبریز

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا ظهر امروز _سه‌شنبه سوم شهریور_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی درگیری خانوادگی و تیراندازی در یکی از محلات تبریز که در مورخه ۳۱ شهریورماه منجر به مصدومیت برادر ناتنی ضارب شده بود، موضوع در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۲ طالقانی با اشراف اطلاعاتی و تدابیر فرمانده انتظامی شهرستان، مخفیگاه ضارب را کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را به همراه پدرش دستگیر کردند که از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری و یک تیغه خشاب با ۲۵ تیر جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه علت و انگیزه درگیری را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: متهم همراه پدرش با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

یداله جهان آرا از دستگیری سارق زورگیر سابقه دار که از شهروندان تبریز با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد در عملیات اطلاعاتی پلیس تبریز خبر داد و اضافه کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد زورگیری در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارق به عنف در دستور کار کلانتری ۲۷ مایان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تصریح کرد: با عنایت به تغییر رویکرد وقوع جرایم و توأم بودن وقوع با پیچیدگی و شیوه‌های نوین ارتکاب و کشف علمی جرایم و پیش‌دستانه و رعایت حقوق شهروندی، مأموران کلانتری ۲۷ مایان سارق را شناسایی کردند.

جهان آرا گفت: مأموران در کمتر از ۱۲ ساعت با اخذ مجوز از مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کرده و به کلانتری دلالت دادند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه وقوع بزه بوده که پس از ارائه دلایل مستند و مستدل به اعمال مجرمانه معترف و پرونده جهت ادامه دادرسی به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار قضائی متناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه اقدامات در راستای شناسایی دیگر شکات و همدستان احتمالی سارق ادامه دارد، گفت: مأموران پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان آسایش شهروندان را نخواهند داد و برخورد پلیس با این گونه افراد، قاطعانه خواهد بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا